Monday, February 16, 2009

Alaaaaa... malu lah...

Hari Sabtu lepas, aku tak keje... aku amik cuti sbb 2 sepuku ku kawin...
Di sbb kan, kete aku dah lame tak berbasuh.... dan dah lame niat aku aku pendam2 nak basuh kete, tak tercapai... akhirnyer... hari tu, takmakbul juga...

Bukan nyer ape... nnt mesti mak aku naik kete aku kan... kalau mak aku naik kete yg daysat ni, sure mak aku nak pengsan... dah lah berhabuk sane sini...
Lagi pun, mak aku ni ade asma.... tu lah aku kene basuh gak kete ni...
Nnt tak pasal2, asma mak aku terus up, bile naik kete aku!!
Tak ke nanya.......

Sedang aku gigih basuh kete ni.... tetiba, ade kete putih bendi depan umah aku..
Aku suspen gak...
Rupe2 Leha.
Die mesti lah dtg ngan anak manje nyer, si Tasya kan...

Die bagi aku ni....
Thanks Leha...
Segan lah i, i tak bagi ape2 pun kat u...

Kalau hari cuti, aku biasa nyer akan bercuti gak tgk blog....
Tp, ari ahad lepas, aku nak update blog, tgk blog leha, rupe2nyer, birdah tasya lah on 14-2-09..
So hapi besday to Tasya eeeee..... (sweet girl!!!)

Kek ni, ajai dah chop!!!

Yg ni pulak, di belasah oleh ayin!!

Ajoi, belasah yg ni...

Ajai say..... thanks untie Leha...

Ayin makan tak ingat orang ooooo.... Ayin, mama punye mane????

Anyway... thanks again leha.....

2 comments:

Riza said...

BM... sorrylah sejak keje kat tmpt baru ni..... tak smpt berinternet di opis... Malam pulak si architect kita dok megadap laptopnya.... so hari ni baru smpt....

Lama betul tak baca blog u!!! mcm2 cerita... Ni yang bersemangat ni....hehehehehe

Sorrylah kek tu dua aje...kesian pulak... tak apa nanti ada rezeki I order lagi...

BigMouth said...

Tak lah leha.....
u ni, wat i segan lah..
Anyway...thanks eeee....