Monday, February 16, 2009

Zila Kawin!!

Tis is mak ngan ayah pengantin...Aku panggil dorang usu ngan pak su....
usu ni ialah adik kepada bapak aku Noh!!
Wah.... dari jauh aku dah nmpak usu ngan paksu oooo...
Serba kuning uuu...
Kali ni kawin tak yah susah2, sbb dorang ni pakai catering...
So, kite dtg makan jer lah..

Ni lah dier pengantin nyer...
Yg pempuan tu lah zila... sepupu aku... dan hubby nyer rizal..
Berseri2 zila hari tu...
Zila ni sgt pandai menjahit...
Kalau korang nak tau, baju pengantin ni, dier yg jahit sendiri termasuk hubby dier nyer baju..
Sgt hebat kan...

Harus amik gmbar ngan pengantin...
Kat belakang tu, aku ngan kak Ju. K.Ju ni pun sepupu aku gak...
Dulu mase kecik2 dulu kite mmg rapat ngan k.ju, sbb dier tinggal ngan kitarg...

Si Darwish...yg selame ni tak berapa nak pandang aku, tp hari ni, dier nak ngan aku beb...
Heheheh,,,aku suko!!
Tu pun di sbb kan, sblm gi kenduri, aku mandi kan dier, baru lah die nak ngan aku!!

Atam smpi lambat ooo... Jauh sgt ke, bukit cheras tu ngan cheras...
Aku yg kat Subang/Shah Alam pun dah smpi... tp dier tak smpi2 lagi...
hhehehehe, puas hati alang.... larikkkkksssss!!!

Ode ngan ieda pun lmbt gak, tapi boleh dimaaf kan sb skrg ni, dorang dah ade handbag!!!

Tis is anak k.ju...
Sangat cantik..
Tu lah.. anak ke tiga, biasa nyer cantik kan....heehehehe tetibe jer kan...

me n k.ju lagi....
K.ju ni, dulu kurus jer, tp skrg di de BOM lah.... hahahaha...larikkkksss!!!

Hiks!!! Dah lame tak makan smbil pegang baby.... kekok rase nyer.
Tp, darwish ni tak lasak sgt... kalau anak aku dulu... riuh sendah aku!!!!

my mum and dad!!!
Bapak aku singgah makan kejap jer... pas tu dah hilang...hahahahaa

Ayin tak pergi sbb kene gi sekolah...
So, ajoi ngan ajai jer yg ikut!!
Akak pun terpaksa keje... so anak2 eee pun ikut aku lah....hehehehee...
See, so comel kan..... all the guys playing together!!!

4 comments:

Ceera said...

atam ikut petua kaklang, kalau dekat kena sampai lambat, hehehehe...

darling8tabby said...

meriah nyer...

tabik spring kat ur kazen..terror na dia menjahit!

Zaleha Ismail said...

u memang cantik BM... kat luar gambar lagilah cantik...mcm anak dara u !!!!!!

BigMouth said...

Atam, ingat lah pepatah melayu, yg baik di jadikan teladan....

Hi darlingtabby, mmg tabik spring lah kan... leh wat butik lah kan..

Hi Leha... u pun cantik dan lmbut gak org nyer... Lagi suci oooo!!! heheheh