Monday, February 16, 2009

Sebelum dah selepas....Thanks Leha..

Hiks!!! Meh sini aku nak citer....
Korang nak tau tak...
Ahhh...tak kire, aku citer gak...

Ari tu kan, yg pertame2 aju jwp tag si Azira ngan asiahaha tu.... kan aku tunjuk peti ais aku sememang nyer kosong... Hanye ade satu pelekat jer... tu pun hubby aku baru dpt, tu yg di lekat kat sini.....

Tapi tidak lagi sekarang..
Pelekat tu sudah ade kawan2..
Die tidak lagi keseorangan..
Dan keadaanyer semakin ceria ngan kehadiran kawan2nyer!!!

Korang nak tau tak, dari mane datang kawan2 ni...
Dari sorang blogger gak...
Sgt2 kebetulah..... die ni jiran aku....
Name nyer Zaleha.
Org nyer sat sweet dan baik....
Leha datang umah aku hari kamis lepas dan bagi bende ni kat aku...
Mase tu sgt hapi!! tak tau nak ckp ape....
Mase tu sgt segan!! tau tau nak ckp ape..
Mase tu sgt......mcm2 lagi lah...
Aku mmg seorang yg penyegan sebenar nyer, kalau baru2 kenal, tp kalau dah lame kenal, aku seorang tak takingat dunia dah....hahahah... kat mane2 pun korang akan dengar sora aku jer...

Close up sikit.... cantik kan...
Thanks Leha....

Kepade yg lain..... sile cemburu!!!! hiksssss.... ade ayat membongkak di situ!!!!!

2 comments:

arnirina said...

NAK JUGAK!! hehe..tapi umah kite jauh daa..

Ceera said...

jelesnya atammmmmmm..