Wednesday, February 25, 2009

Jom makan spegetti!!

Aku ni tak habis2 citer pasal makan kan...
Sabor jer lah korang..
Aku ni sbnr nyer lapo... tu lah sbb nyer...hiks!!

Hari Ahad lepas, tak tau nak masak ape kan, so...aku masak spegetti jer lah..
Senang dan sgat mudah...

Memula... potong cili ni kecik2...
Kalau nak makan pedas sikit, tabur lah bende alah ni sekali..

Aku terbeli yg kasar pulak..
Aku suke yg halus2 sikit tu...
Tapi...layan jugak lah...

Rencah nyer pun dah siap!!! Ape lagi Jom lah..

See, my pinggan mangkuk..sgtlah bermacam2!! hehehe...
Tak pe lah kan... nak makan spegetti bukan nyer nak makan mangkuk nyer!!!hehehe
Ayat2 cover diri dan sedapkan hati sendiri....hehehe

Setelah, kuah nyer di tabur kat atas spegetti ... ape lagi...

Makan jer lah...............
Hubby makan pun dah jd cam artis kan...
sibuk jer aku nak amik gmbr!!! heheheh

Korang nak rase ke?
Alah... rase nyer mcm kita makan kat pizza hurt tu jer...

Ayin yg mmg happy giler, kalau mama dier masak ni..
Dier mmg suke makan ni....
Kalau hari2 layan ni... dier ok jer...

10 comments:

wanie said...

sedap nye spegetti....lama dah tak makan spegetti ni

Izza - Jiejah said...

akupun suka beli yg angel hair tuh ,
senang sket , nak mask pun cepat sbb dia halus sket
hehehehe dasar semua nak cepat :))

Ceera said...

kalau hari2, maktam dah tak kenal ayin dah.. sebab dia akan cepat membesar dan gumuk, hehehe

attyfir said...

sedpanya spageti..kasi ar skit..lang..

theotherme said...

huihh sedap...yg paling senang dimasak, cepat dan sedap!

O said...

nyummmm..lazat yer!!

Miss Moon said...

kak lang , mengancam sungguh spageti mu itew ....italian di tambah ngan melayu dengan sedikit cili....ula la laaaaaaa...yummey

Naura said...

terliur naura..pasni nak pi makan spageti kat piza lar..

@e_da said...

Salam akak.. leh tak buat entry resepi spaggeti ni .. teringin la pulak.... tq yerr (kalau tak keberatan)

Mulan said...

alang..
boleh bg alamat rumah..
na tumpang makan.. he.. he..