Tuesday, February 17, 2009

Org Melaka dtg umah...

Hari Ahad lepas, aku adalah rombangan di sebelah lelaki...
Dapat sms dari kadok, yg majlis start kul 2.3opm...
Waduh... lmbt nyer start.... 2.3o baru nak start ke...

Tp bagus gak majlis lmbt start, so..mak sedara/sepupu aku dari melaka leh lah singgah rmah aku dulu...

Dorang tgk2 rumah, pas tu baru gerak same2....

Dlm kul 2.15pm, kitaorg pun gerak...

Kan nyer aper, aku mmg suke kalau ade tetamu dtg rumah... org ckp sejuk jer rumah kalau sedara mare/kengkawan datang.....

4 comments:

nestumrasberi said...

sejuk dan bawak rezeki..

Zaleha Ismail said...

betul mak lehapun kata mcm tu.... tp rmh leha terlaku jarang org dtg hehehehe

cik wanie said...

wah wah wah,
bila nak jemput wanie dan keluarga dtg umah baru akk nie yer,
hehehehehehehe:)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sonok tetamu dtg uma kan..