Wednesday, February 11, 2009

Mane aci.... tak patut sungguh laaaa....!!!

N3 sblm ni kan, aku ckp katil aku sepatutnyer smpi hari selase.... seperti yg di janjikan...
Tp, harapan hanye tinggal harapan beb!!
Petang smlm, salesman tu call, ckp, maybe hari rabu atau kamis baru boleh hantar, sbb tggu stok baru smpi...

Nak dialog ke? hiksss.... gediks kan..

Cine Suara Lembut: Hello kakak, sy vinson dr itu kedai perabut!!
Aku: ya.. u mau hantai katil ke?
CSL: Tada kakak, sy mau ckp, tu tilam baru belum smpi lagi... smlm sy janji kakak, mau bagi tilam baru kan...
Aku: Ya la...
CSL: Soli lah kakak, hari esok atau hari kamis baru boleh smpi!! Lagi kakak, itu almari, mau konfirm ka? Lagi kakak, itu meja, ade mau tukar lain ka...
Aku: ehhh..byk pulak tanye nyer... tp aku jwp sikit sajer, u call abang ya...
CSL: Ok lah kakak!!!

Nak di jadikan citer, katil ayin kitaorng order kat kedai lain dan sepatut nyer smpi hari sabtu ni... tp, katil dier pulak yg smpi hari ni....

Opp, sblm tu, aku perkenal kan..... model yg bername Ayin!!!!
Lihatlah, muke ayin yg ala2 berlagak ngan katil baru nyer....

Siap nak tunjuk, katil die ade dua lapis pulak tu...
Mmg kita sajer jer beli yg 2 lapis, sbb, kalau ade org dtg, boleh lah ade katil lebih...

Ahhh..bertambah gedik dier...
Tak leh tahan aku!!!

Oiiii!! Salesman, esok kasi antar gua punye katil aaaa....!!!!

7 comments:

Riza said...

BM, Sukalah Ayin dengan katil barunya hehehehe.... Yang selapis lagi tu mungkinkan untuk adik perempuan dia yang akan datang ....hehehehehe

BigMouth said...

Ahhh ko ni leha.....
Tak terpikir lak aku...

~Cinta Cukulet~ said...

bestnya sesi mengdecorate rumah baru nikan ..semuanya baru..jeles la hehe

Miss Moon said...

cantek nyer katil ayin tew kak lang ...berapa harge dia ek ...sila la bagitau ..ley la buat budget neh

BigMouth said...

Hi Miss moon... 999.00 + penghantaran 150.00 = 1149 gak lah...huhuhuhuh

Ceera said...

boleh atam dengan abah boy tido situ.. yesssssssssss

Miss Moon said...

1149 ...wah .buley tahan harge dia tapi nampak sangat berbaloi sebab tgk kualiti dia sangat bagus