Tuesday, February 10, 2009

Saye budak baru belajar!!!

Hari Sabru lepas, aku lepak kat umah mak aku...
Ye la.. sumer org ade kat umah mak... so, aku tak kan melepas kan peluang tuk bersame keluarga tercinta aku!!

Lagi ni, skrg ni aku tggl kat S/Alam, so, ade lah sikit cam balik kg kan... hehehe

Gambar hiasan...

Wlw pun aku lepak smpi mlm kat umah mak, tp aku terlupe lak nak snap gmbr...

Tp yg ni sgt lawak...
Di sbb kan sgt lawak, aku teringat lak nak amik gmbr minah ni..

Memula. atam lepak ngan kitaorg kat dlm bilik, sekali ade majalah wanita lak dlm bilik tu... so dier amik lah majah tu dan belek2..

Nak tau tak, die tgk bhgn mane?
Bhgn MASAKAN beb!!!
pas tu, siap nak hafal lak cam ner nak masak asam pedas...

Wakakakakakaka...... aku ketawakan ajer lah...
Tp aku ttp bg support!!! Bagus lah, kalau dier nak bljr kan, dari dier wat tak tau jer....

Syabas ATAM!!!!!!! keep it up!!!!

4 comments:

Ceera said...

saje je letak gambar atam yang burok.. tapi cute. wakaka...

KV said...

takpe, bagi dia semangat. Eceh!!

NIMI♥ Co. said...

jahat giler alang gelakkan si budak bari blaja..eehheheh

nenekrock said...

killerz ah kak ceera
kalah wanita melayu terakhir hehehe
bgs2 nmpaknya nanti tercabarla kakak2 dia bila dia terror msk hihihi
nice family ^ ^