Friday, February 20, 2009

Pagi bersame Ayin...

Smlm aku bercuti!! So, aku berlepak-lepakan ngan ayin di rumah...
Lepas teman kan Ajoi/Ajoi gi sekolah, dan hubby ku gi kerje...
Mate aku tak leh nak smbg tidur...
So, aku mengadap komputer jer lah, pagi tu tunggu smpi ayin banyun!!

Pagi ni, ade contractor nak tul kan paip/sinki kat toilet aku yg tersumbat..
Elok org tu smpi jer... dier tukang sana sini... ayin pun terbangun!!
Bising agak nyer..
Terus jer aku ajak ayin turun bawah!!

Ape lagi...sarap lah...
Makan roti loh...

Sapu kan buttercup, pas tu letak lak mentega kacang...

Mmmmm memang sedap beb!!!

See, ayin tgh bc blog aku smbil makan roti....eee..

Ayin, lepas ni mandi tau... nnt bas sekolah datang, ko tak siap lagi!!!

1 comment:

[ĀŇņÄ] said...

Alang.. Mownin..
Hurmmm... Alang anda tlh di tagged.. :)
Xmo ngelat2.. Wajib jwb tau..
Xkire.. Alang kna gak jwb..
Ini suatu pksaan.. hihihi.. (^_^)