Saturday, October 18, 2008

Wah! Cepat jer ko mengadap eee!!!


Smlm aku dpt sms dari zack-u, ckp nka tmpg balik umah.
So aku suruh hubby aku amik amik die dulu, pas tu amik aku,barulah balik umah..
Zack u ngan happe nyer cakap laptop dier dah Okiee....

Hubby: Pas ni, mesti mak membebel baliklah kan....ko asyik ngn lappy ko jer..
Zack u: Ah ah...smbl ketawa2 gedik! selagi boleh dengar....
Pass tu zack u pun citer.
Zack u: Alang nak tau tak. Tadi kite jumpe blogger kita yg kedua.
Aku: Ye ke... glamour nyer ko!! Ko amik gambar tak ngan dier.
Zack u: Tak.. dier nak cepat! Kite mase tu, nak amik lappy kiter. Pas tu org tu bukak tingkap kete cakap, awak ni sepet kan adik VP kan...
Aku: ko ni tak pandai ambik hari peminat lah...
Zack U: Ah ah...senyum2 jer, malu.... tp bangga.
Zack U: Sib baik kite cantik mase tu...
Aku: Wah!! Best nyer...... Alang pun tumbang bangga gak!! hahahaha.Die ade tanye alang tak? "ahh over lak aku" hikhikhik
Hubby: Sib baik banglang tak de..kalau tak mesti die tanya.. U, b.alang ke?
Aku/Zack u: hahahahaha, huh! tak ingat beb!

Kita smpi umah lam kul 7lebih...
tak lame pas tu, Atam pun balik!!
Die nampak z.u balik jer terus tanye... ana, lapy ko dah ok ke?
Ade ke patut, kan nyer nak tanye, z.u ok ke? Huh!!!
Dah ok dah..
Z.u tanpe jemu2, terus jer citer, yg die jumpa blogger .....blablabla... aku pun, nyampuk lah lagi tanpa jemu gak!!

See, kalau dah ade lappy, terus jer ngan lappy dorang 24 hour!! hehehehe
Dah lame tak usik kan...
Ana, tak yah ko nak update blog smbl megintai2 kan.,,... sian alang tgk ko......

Ha...yg dua orng ni...the junior..
in future blogger.
Ayin nak balas mak tam yer cit cat.
Die takut,mak tam die merajuk..
wlw pun mak tam die duduk sebelah die pun, die nak replay cit cat! huh!!

Ayin: mak tam, jgn lah tgk! Ayin nak tulis ni...
Atam: cepat lah...mak tam tak tgk pun...

Mak tam dier ni, layan jer lah anak2 buah dier.....

2 comments:

Sepet said...

oit2..
jgn camtu ler..
kite kan xsegigih kaklang..
lalala~~

Ceera said...

atam ke tu???

buroknyeeeeeeeeeeee