Tuesday, October 28, 2008

kE Umah Opah lak.............

Horey!!! dah nak smpai dah kat umah Opah!! Kalau dr pintu gerbang ni, tak smpi 10 mnt, smpi lah kite.....Yg tak leh tahan, hubby aku boleh jer layan aku... Ala syg, nak tanggkap gmbr pintu gerbang lah..... hubby aku boleh stop kete kat tepi... pas tu aku suruh Ajoi amik kan gambar! hahahahaha
Tertekan jer akak follow blkg kete aku, die ingat knp lak aku berenti, rupe2nye nak amik gambar!!! huh!! poyo's tul lah kan.............


Dah sampai dah...........................
Abah terus lepas kat buaian ngan nenel...... ( anak akak)


Penat tu oooo... wlwpun aku tak drive, aku tgk dorang lending, aku pun join lah sekali...hikhikhik, aku mmg tak suke melepaskan peluang yg ade....


Kelakar kan hubby aku..... ade ke nak main cak cak!! nnt lah kan.............hikhikhik ...gate..........


Lepak kejap jer kat umah Opah....Lepas lunch, kite bergegas lak nak gi Kelang, umah Zara, adik aku da.......

Jom gi Kelang.....


2 comments:

Ceera said...

macam dekat je toronto dengan klang nie.. tak sampai 10 minit pun.. hehehe

theotherme said...

ohh zara tu adik ker..heheh