Friday, October 24, 2008

Ajoi merajuk SuDaH!!!

Smlm aku ngan anak beranak duduk kat satu kerusi.......
Kenape eeee, aku duduk ngan anak2 aku satu kerusi......
Kan banyak kerusi kat umah tu kan.........
Heeeeehhhh, pelik ke?
Adelah sebab nyer kan......
Kalau nak tau, kene lah scroll ke bawah!! hehehehe........ poyo's kan.... Layan jer lah!!

Ajoi ngan Ayie.....
Tengok lah Ajoi tu, dekat nak same besar ngan Pak Teh dier, padahal, baru jer darjah 6...
Cepat tul ko besar joi!! Dulu, ko kecik jer..... Kalau tak besar2, ape citer lak kan....
Gambar ni aku amik mase ciput dtg umah mak....

Haaaa, kita org duduk satu kerusi sbb nak tgk blog....Hahahahaha...

Knp Ajoi merajuk sudah.......

Yelah, mene tak nyer...bile dier bace blog aku jer, tak abis2 citer ayin.....

Ajoi: Mama, ni asyik tulis citer ayin jer.... mane citer ajoi.

Aku: Ye lah....Ayin kan selalu jer buat hal... Ajoi baik jer....tak de buat hal pun!!

Ajoi: Laaa, yg ajoi selalu tolong mama angkat barang tu... tak kan mama tak nak citer..

Aku: Ah ah la.... mama lupe lak... ok lah mama citer nanti eee.

Ajoi: Cam ni, cam ner ajoi nak glamour!!! Ayin jer yg glamour!!!

Mama, amik lah gmbr kite tgh tgk blog ni.....

Ye lah............... Ayin, cepat amik kamera tu, tgkp gambar kitaorg ni.... Huh!!

Ajai cepat2 amik piala2 die... suruh mama die masuk kan dlm blog mama nyer...

Kelakarkan..... Actually, aku happy boleh duduk same2 ngan anak2 aku dan gurau2!!Aku harap, suasane cam ni, akan kekal smpi ke akhir hayat..... Amin....

Opp!! sbnrnyer kan nyer nak tunjuk gambar hubby aku, tp gambar bag putih tu... aku belum jawab tag sepet lagi!!! huhuhu.............. Sabar eeeee Zack U!!
Ajoi, tgh sembahyang subuh, sblm gi sekolah...
Siap sembahyang jer, terus jer die ckp...
Ajoi: Mama amik gambar ajoi eeeee..
Mama: Mane ade mama amik!
Ajoi: Tadi ade flash tu!!
Mama: tu kilat lah..
Ajoi : mane ade kilat dlm umah... Hah mama ni...
Aku: Ye la..... kan Ajoi suruh citer pasal Ajoi kan....
Lepas sembahyang jer, ajoi terus turun bawah....

nak siapkan bag sekolah adik2 nyer...
sumer beg sekolah, dier susun kat dalam kete..
Nnt, adik dier dah siap, hanye pakai kasut dan masuk kete...
Huh!! mane nak carik abang cam ni kan....
Nnt jwp ajoi, " AJOI KAN ABANG!!
Skrg ni, ajoi dah pandai agih kan kerje die. Dulu sumer die buat.. tp skrg ni, isi air dlm bekal air telah diserah kan kpd Ajai!!
Heheheh, AJAI KAN ABG AYIN!!!
Yg senang selaki Ayin lah...sumer bende abg2 dier dah buat kan....
Nnt jwp ayin.... AYIN KAN ADIK!!! hehehehehe

7 comments:

Ceera said...

wakakakaka..

ajoi memang rajin oh, bangga maktam dengan ajoi..

tapi bab nak glemer tu takleh blah sungguh la..

B..alang said...

i kan abah..

viruspadu said...

gambar andak takde pun oooooooo
asik2 gambar ayin ngan atam jer

andak pun nak glamer jugak

kaklang berat sebelah ooooo

(tiru ajoi wakakakaka)

lariksssssssssss sembunyi bawah meja

Madam Casper said...

tu la mana aci kan?? ajoi pun nak glam gakk apa la mama ni asyik anak popan dia jerkkk....

erkkk sowi terlebih suda...wakakakakakakaka

BigMouth said...

Andak!!! over nampak!!! Nica, cepat backing mak lang!!!

Hi Casper! Tu lah pasal, ingat kan, ajoi tak minat nak tgk blog....
Sudah tukar lah.............

theotherme said...

waaaa...rajin2 anak BM ni...

raezar said...

uncle kan pakcik... betul tak? betul kan?? dlm bahase melayu. kan??