Wednesday, October 29, 2008

Mak sape lah tu?????/ huhuhu

Mase ni akak family br jer balik.....hehehehe
Zara cakap ngan aku, alang ade sebiji magga dah masak.

Zara: Alang, ade sibiji mangga dah masak tau!! tp tinggi...
Aku: Eeeee, nnt alang suruh Ajoi panjat kan...
Zara: Boleh ke? ranting nyer kecik jer... takut patah lah...
Aku: emmmm diam jer....

Aku gi tgk ranting yg Zara ckp kecik tu...
Ahh!! Ni tak payah Ajoi panjat!! Biar alang yang panjat!!
Alang kan Johan memanjat kt Kg Cheras Baru... Ko tak tau ke? hehehehe

Anak sape lah ni.... Opp!! Silap, mama sapa lah ni....

Kan aku dah cakap... Aku mmg suke memanjat!! Dah dapat dah!! Chaiyok!!!!!

Hebat nye aku!!! Sile lah KAGUM!!!!

Terus jer potong2. Mangga sebijik nak dikongsi beramai2!! Dapatlah 2 ptg sorang!!
Dah bagi sumer orang, sekali tinggal Nabil tak bagi lagi da... Nabil ni anak si Zara... Aku tanya Nabil nak ke? Kalau nak, ni ade biji dier.... nabil amik bijik die eee...
Nasib baik Nabil tak nak... dapat aku barah!!! hahahaha SUKO!!!
So sweet U!!!! I like!!!! Sepap!!!

Di sbb kan sedap dan manis, aku gagah, terus tanam biji dier, nak di jadi kan benih!!
Tumbuh lah hendak nyer kan...............
Cepat korang sumer, doakan pokok ni tumbuh... hikhikhik....

6 comments:

raezar said...

ni pon same kan ... blom mandi kan??? kekekeke.. da mcm tarzan dah.. nak pisang?? sambal blacan??

Ceera said...

hehehehe... tapi memang manis ooo...

kobin said...

huh tros tanam tue...hehe

sepet a.k.a zack_u said...

ye ye...
tumbuh la wahai daun2..huhu!!

BigMouth said...

Angah, mse tanam pokok tu mmg lum mande lg... tu petue org tua2 hehehehe... kalau tak mandi, pokok cepat Up!!! hheehehe, sile lah percaya!!!

darling8tabby said...

ada la kucen tumpang sekaki..tu kucen zara ker?