Tuesday, October 28, 2008

Terjah ke umah Zara pulak!!!

Smpi kelang dalm kul 6.45pm lah....
Penat wei........
At first, zara nak wat makan2 kat umah die hari Isnin...
Troot....troot... phone bunyi lagi....hehehehe

Zara: Alang nak dtg umah Ara bile?
Aku: Ko nak wat bile?
Zara: Ari isnin leee.
Aku: Tak de org tolong kan....tak pe lah...lepas gi toronto tu, alang gi umah ko lah..tidur kat umah ko, jd hari isnin tu, boleh lah alang tolong ko masak!

So, dah set lah kan, hari Isnin....
Sekali zara tukar da... hari Ahad, aku pun tak tau...die bg tau Atam.. sib baik atam bg tau aku, kalau tak, aku mati2 ingat hari isnin...


Masuk umah jer... tgk masakan dah siap!!
Ahhh.... td perut aku tak lah lapar sgt... tp bile nmpak makanan jer, dengan harum nyer... terus jer perut aku tak tentu arah lapar nyer!!!!


Mentedarah lah aku. Lame tul aku makan...Org lain dah habis makan, aku tak lagi....

Menu yg disediakan:

1) Sambal udang + petai!!! Fuh.... tu yg buat aku makan bertambah2

2) Kari ayam ke ikan eeee? tak ingat lah pulak... (Fuh...kuah die, aku hirup2 jer...)

3) tumis sayur campur... huh.... su cruncy!!!!

4) Ulam ape eeee... tp best lah... boleh makan cam kite makan snek jer...........

5) Ikan masin....

6) Sambal belacan....

BesTTT !!! Super Best!!! Ara, lain kali, kalau kitaorng nak dtg umah ko, masak menu yg same pun, kita tak kisah....HAHAHAHA

Berselera mak pak aku makan... dah tak pandang kiri kanan...... asyik asyik asyik!!!


Hubby aku makan...tmpt duduk first class u!!! Mahal bayar toll beb, nak dtg umah zara ni.. so ke makan lebih!!!! Hi husband Zara.... disbb kan die kene keje ari Isnin, sbb tu lah, kene buat ari Ahad!! Ahh, ko ni akek, mane ade org kerje ari deepavali ...................... huh!!!


3 comments:

Ceera said...

entahnye.. semua salah abangcik.. =P tapi sedap je kalau makan umah kakcik, pelik jugak kan..

theotherme said...

ni bertandang ghomah sedare lak ek

BigMouth said...

Ye darling, rumah adik!!