Sunday, October 26, 2008

Jualan Murah!! Payung! Payung!

Ade jualan payung ke?
Tak kan lah kan...
Payung dier pun dah buruk jer...
Jom kit close up sikit lah....

Aik!! ade berus pulak!!!...

La.....doroang nak basuh kasut sekolah rupe nye...
Aku: Laa... nak basuh kasut pun pakai paung ke?
Ayin: Ye lah.......... kan panas ni mama!!
Aku: Hmmmm... lantak korang lah... janji basuh kasut!!

Tu pun, dah byk kali aku jerit2kan dorang suruh basuh kasut!!
Tah kali keberape, baru dorang on!!
Ye lah... mlm ni nak gi Umah uncle Rais.
Esok lah nak gi Toronto (Tronoh)
Haa.. pas tu nak gi Kelang lak.. mane ade mase lgi nak basuh kasut kan.............
Smpi umah dah hari Isnin, kalau kasut tak kering nnt, korang salahkan mama gak!!

3 comments:

darling8tabby said...

amboiii...siap berpayung tuh..

Ceera said...

over oh.. siap payung2..

raezar said...

dah macam main pondok2 lak...