Wednesday, October 15, 2008

Bincang Petang!

Aku just menyibok jer.....
Lepas balik keje, aku tanye hubby aku, dah pggil org tu wat quotation ke?

Aku: U dah suruh dorang wat quotation ke?
Hubby: Lum lagi..Ahh lupa lak... Kejap, i call.
Touke: tut...tut.... tak angkat call.
Hubby: Tak pe, i call yg lagi satu.
Touke Tan: Hallo!
Hubby: Tauke, tu quotation bila boleh siap....
cam tu lebih kurang...pas tu, dorang nak jmpa kat umah aku lam kul 6.30

Aku hanye bg tau hubby aku, ape yg aku nak jer...pas tu, sumer hubby aku yg buat!!

Aku hanye tgk perbincangan dorang dari atas jer...
Curi2 dengar..
Aku kan nyer paham sangat!!
Aku ni kan pemalu org nyer...hehehe, harus percaya..
Bila hubby aku cam tinggi suare sikit ngan contractor tu, aku terus nyorok dlm umah....
Padahal, dorang tak gaduh pun, aku yg lebih2....hampeh kan....

Gambar ni pun aku curik2 amik dr bilik atas...
Aku takut lah dorang perasan ke, ape ke kan...
Kalau dorang perasan, takutlah, kalau dorang marah ke kan...
Tp takut2 aku pun, berani gak amik gmbr curik!! hahahah, gedik kan....

Lepas bincang2 ttg quotation renivation tu, korang tgk lah, toke tu tulis2 ape eeee.
Wah, kemain lagi... nak up lah tu...
mesti dlm kepala otak die...duit mali, duit mali!!!
Huh, dlm kepala aku, duit talak, duit talak...hahahahah

3 comments:

Ceera said...

hahahahaha..

ni nak buat apa plak lah?

oja said...

ni nak buat swimming pool ke?? best nyer..huhuhuh

BigMouth said...

Tam, adelah...

Oja, tak cukup budject lah...