Friday, January 2, 2009

Ayin nak Keaw Teaw Lagi da....

Mlm Rabu tu, Ayin ckp ngan aku...

Ayin: Mama, esok, tahun baru mama cuti kan..
Aku: Ah ah.. nape??
Ayin: Ayin nak mama masak keow teaw lah..
Aku: Ok lah.. karang kite gi pasar malam, beli bahan...

So, pagi tahun baru 09 ni... makan keaw teow lagi da...
Chunk ngan Nas nas rase ke???? heheheh larikkkkssss!!!

Hubby aku, tgh tgk ape tu... kusyuk semacam jer...
Tgh layan blog ke? hehehehe
Jom lah makan syg!!!

Ayin, baru jer bgn tidur..
Tu pun aku kejut kan, kalau tak, masih tidur lagi..
Mase aku kejut, aku ckp.....ayin nak makan keaw teaw ke??
Terus jer dier bangun...hehehehehe

Hubby aku, ttp depan laptop nyer... tak leh nak lekang ke syg..
Makan lah dulu...
See, hubby aku tgh update blog lah tu...hehehhe
Slmt berjaya syg!!
Ajoi, lepas makan keaw teaw, terus smbung tidur balik!!

Ni, sape nyer pinggan ni...dah makan tak nak basuh ni...
Ni yg aku angin ni...
Akak jugak yg kene basuh kan kan..... bertuah tul lah korang ni....huh!!

Hari ni dlm sejarah!! Cuti tahun baru ni, aku n family, langsung tak kuar umah..
Duduk umah seharian...
HEBAT!!!!
Kitaorg jarang cam ni tau!! Biasa nyer, kitaorg mesti kuar... Rumah cam hotel jer.... bile nak tidur jer, baru ade kt umah...hehehehe

Korang, nak tgk kan...ape wat kat umah... aku dah autopublish dah... korang nntkan lah eeee!!

No comments: