Monday, January 5, 2009

Lepak umah Harz!!

Balik dari sekolah, kitaorg singgah makan sarap kat kedai berdekatan..
Lepas makan, ajoi ckp, dier sakit perut lah pulak..
Habis tu, nak melepas nak ne ni??
Ahh.. Sib baik, rumah harz/Rais dekat...
So, singgah jab lah kat umah rais.

Hubby aku, smbg tidur balik...
Ye lah, tadi kan bgn awal!!! hehehe
Lepas ni, nak pergi PKNS lak, nak beli baju melaju ajoi!

Harz wat air nescafe... aku minum lagi...
Ingat kan nak lepak kejap ke, kat umah dorang...
Tp, lame gak lah aku kat sane..
Heheheheh.. kalau dah dapat lepak, harus, tak tgk mase kan...

p/s: pg tadi aku dpt sms dari VP, ckp nak dtg umah mak ptg ni dan nak makan keaw teaw aku goreng... ohhh.. makne nyer, tak leh balik umah terus, harus gi umah mak lepas ni, sbb dah lame dah andak nak makan masakan aku!! hehehe.. mcm ape tah bunyi yer kan..

Ayin,nuqman dan yaya... ni lah port dorang..
Main makcik2!!
Ni dorang lepak lak kat dalam bilik, tgh layan citer hantu!!

Baby ni name nyer Kamarina...
So cute!!!! See the lidah... i want to gigit the lidah...hehehehe

Lepak lame sikit, mak aku call..

Mak: Ira, sumer org ade kat umah ni... ko jer yg tak de..
Aku: Ye ke mak... ok lah, nnt ira singgah kat sane.. ira tgh carik baju sek ajoi ni..
hehehe, padahal, tgh lepak umah rais...

Lam kul 5 cam tu... aku ngan family mintak diri dululah...
Ape lagi, nangis lah anak2 hi HArz ni... nak ikut aku..
Aku ckp, tak pe, nnt hari isnin, untie ira dtg lagi..
Nnt korang jemu plk, nmpak untie ira, hari2 dtg umah korang!!

2 comments:

Nurhayati said...

comelnye kamarina... =)

cik siti penguin said...

cute lah baby tuh,
:))