Monday, January 19, 2009

Beli Kipas!

Tak jadi beli lampu kan... so, aku ngan hubby terus jer bergegas ke PJ, nak beli kipas!!
Hubby aku tanye, nak aircond tak?
Aku tak de jwpn....sbb aku ni penyejuk org nyer...
Kalau kat umah, aku pasang 1 jer....
Orang lain sumer kepanasan, aku jer kesejukan....hahahahaha
So, up to my hubby, kalau dier nak pasang aircond, aku ikut jer....

Sian hubby aku....,the sgt lah penat nyer!!!
Mane tak nyer.... penat duit habis,...tu lah yg paling penat kan.....


Mase tgh pilih kipas, aku tak amik gmbr...
cam ner nak amik, org kedai tu asyik ade jer ngan kitaorg...
Aku kan pemalu!!! hehehehehe
Sila focus kat belakang..
Penuh ngan kipas!!!
Bonet pun dah penuh!!!

Aku terpakse pegang lagi brg2!! sbb dah penuh...
bukan satu kipas kene beli tapi 7 beb!!!!!


Tak mampu aku nak beli by brand canggih2 uol's!!
Beli jer ape yg mampu!!
Janji sejuk!!!!!
Anda setuju?
Anda sumer kene setuju.... INI PAKSAAN!!!!

4 comments:

nas-at-work said...

setuju.. setuju.. huhuhuhu

Munirah Abd said...

sgt setuju!!! hehehee

:: p R i n c E s S _ N :: said...

jni dpt angi kan kak lang...

NIMI♥ Co. said...

manyaknyer beli kipas!!
smpai 7!!