Friday, January 23, 2009

TerTINGGAL duit BElanJA!!

Aku singgah umah Harz, amik2 anak2 aku balik umah...
Aku tgk, anak2 aku cam lemah jer...
Aku tanye knp, korang cam lemah jer...

Ajoi cakap, die tertinggal duit belanje,..... sbb tu lah dier lemah, tak makan mase kat sekolah tadi.. Pas tu, ade PJ lak, cikgu suruh dier berlari keliling padang pulak...tu lah dier bertambah lemah!!!

Aku ckp.... ala...siannyer Ajoi!! meh kat mama meh....

Ajai ckp, K.nisa masak makaroni, die tak suke makaroni, sbb tu dier tak makan...tu lah die lemah..

Aku: Ala...sian nyer Ajai.... meh kat mama...

Ayin cakp, ahh korang ni, ngade lah.... ayat berbau cemburu!!! hehehe

So kita org pun bwk lah dorang gi makan sblm balik umah. Ingatkan nak makan asam pedas, tp tak jadi, sbb anak2 aku nak makan PIZZA....

Ceria jer muke dorang dapat makan PIzza....
Dah rindu benar dorang nak makan pizza..

Hubby aku order, cam biasa lah...

Hubby aku order, aku lak menggedik ngan anak2 amik gambar!!

Salad, anak2 aku suruh order!!

Cam tak semangat jer kan...

Ajai ngan Abah....
Makan, jgn tak makan...


Aku makan sekeping jer...
Boleh percaya ke?
jehehehhe
Amboi, kemain tinggi lagi tangan hubby aku nak putuskan keju...

Nak ke?
Hehehhe, soalan biasa da...

Pizza, mase panas sedaplah kan... bila dah sejuk, kurang jer...

Dah kenyang...
Dah nak balik!!
Dah terposing dulu pulak!!
Pas ni, balik umah, nak pasang langsir!!!

3 comments:

goasop said...

eyh langsir kak BM dah siap? wahh merasa la langsir baru cny. ehe

NIMI♥ Co. said...

kak!!boikot!!boikot!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu...sedapp woo pizza...