Monday, January 19, 2009

Pasang grill

Lepas beli kipas, terus je ke rumah baru!!!
Nak update perkembangan terbaru...

Heiii!! bile lah dorang ni nak buang sampah ni!!!
Aku ngan hubby dah mcm bengang jer ngan contractor ni tau...
Janji, minggu lepas boleh siap...
Lepas tu, minggu depan..
Lepas tu, entah bile lah pulak!!
Cepat lah wei!!!! tak larat aku nak ulang alik dari Cheras ni wei!!!


Gril dah pasang...
Tp aku pun tak puas hati gak...
Dorang pasang grill= pun, tak betul!!
Aku suruh betul kan balik...
Aku, bukan suke2 complain tau, nnt aku akan tunjuk kan, cam ner dorang pasang gril!
Mesti korang pun bengang!!!

Yg ni, aku tak complian, sbb betul...
Aku tak puas hati, kalau tak betul jer....
Aku dah lapar, dah nak kul 4ptg, tp aku ngan hubby belum makan lagi...
Makan nasik dulu lah....

4 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

garang gak kak lang ni ekk...

NIMI♥ Co. said...

ahahahahha!!!
tu r cerewet ni

mummy Darin said...

alang.. umah kat ner nih??? shah alam kat belah mana?

MahaSayang said...

cantiknye umah...besar...byk belanja ni nak masuk umah...