Tuesday, January 6, 2009

Atas peremintaan ramai!!! Ramai ke???

Smpi umah mak jer... terus dengar suara nica...
Terjerit2 kat depan pagar...
Bile mama dier bukak jer pagar, terus jer lari, suruh aku dokong dier..

Aku kene terus masak ni..
Lagi pun, hubby n anak2 aku sumer dah lapar...
Ye lah..mase kat umah harz tadi, kita dah makan cekodok, tp... dah habis dah cekodok tu, mase kita jalan2 carik baju sek ajoi!!

Akak, tgh siang sotong!!
Wah hebat kakak aku kali ni...
Dier yg offer diri dier tau tuk wat sumer ni...
Sbb, darwish, tidur..... boleh lah dier ke dapur kan...
Kalau tak, dier kene jage anak dier tu..... ye ke?
heheheh.....larikkkkssssss!!!!

Angah (anak akak) lak, siang sotong!!
Zack u yg lege, tak yah siang sotong ngan buang kulit udang!!!
Cume dier kene, siang sayur jer...

Alaaaa...alang amik lah gmbr kite semule... gmbar ni tak cantik...

Aku, ye lah....
Haaaa...yg ni, br lah comel sikit!!
hahaha..apekah sumer ni..aku tgk, same jer.....cabuttttssss!!!

Tp, dimane aku eeeeee....
Tak kan aku tak wat aper2 kan...

Ape lagi, aku berkepit ngan minah ni lah....
Nica ngan wajah baru.... camner pun comei kan...
Kalau dah nica, nak berdukug jer...cam ner aku nak masak kan...
Tu yg, aku agih2 kan kerje wat bahan2 kat dorang, dah siap nnt, aku tggl goreng jer...

Aku mmg HEBAT!!!! hahahahaa

6 comments:

Jard The Great said...

waa..bestnyer ade tukang masak..

vagg. said...

ahaahah berkepit ngan nica jek kan.
suka beno dia ngan maklang dia kannn

Erieq said...

bile nak masak lagi2 huhuhu ayie tahu makan jer wekk :P

JIVEBUMZ said...

cyg betui si nica ngn mak lang die nie kan.. so sweet aje..

alang mmg HEBAT la..hee

Ceera said...

nasib baik atam sakit.. kalau tak, mesti atam jadik salah sorang mangsa kaklang..

Eija Sam a.k.a Purple 28 said...

dah tengok gamabar k/teow dan mee goreng kak lang...nampak sedap...terliur je tengokkkk