Monday, January 19, 2009

Kenduri adik Rita

hari Ahad lepas... Gi Kenduri rumah kawan aku nyer adik!!
Kalau ikut hati aku, aku sangat penat!! tp, demi kawan aku yg sorng ni, aku gagah kan jugaak!!
Lagi pun, rita ni kan jiran sebelah aku kan...

Apahal lak,hubby aku ngan org lain ni....
Mane aku?
Knp gmbr ni, cam tak menarik jer?????
Pelik kan.... hahahahahaha

Aku ngan anak2!

Rita dah pakai cermin mata gelap dah...
Mane tak nyer, panas giler wei, hari ahad lepas!!!
Aku tgk, kulit rita, dah cam berjemur kat tepi pantai jer.......

Aku tgh tggu pengantin datang...
Wlwpun aku tgh mennuggu, tp mulut aku tak kan nak diam jer kan...
Haruslah aku kunyap2 kerepek2 yg ade kat atas meje...
Kalau bukan aku yg makan, cam ner kerepek tu nak habis kan...

Ta, nnt ko dah start keje, jgn lupe bwk kerepek eeee.... sedap lah...

Dlm kul 2.30, pengantin pun smpai!!
Ade sessi pantun lah.... pas tu, di tambah lak sessi bayar tol..
Hahaha... mesti kenangan yg tak leh di lupe wat pengatin ni kan.....

Auww... pengantin malu ke ape ni....

Mmg sepadan jer pengantin ni...
I like!!! so sweet n sgt sepadan...
Suke jer aku tgk dorang ni...
The very the sopan...
Jarang jumpe pegantin sopan cam ni skrg ni....

nice couple!!

Ajai, asyik2 nak majuk!!
Tertekan mamalah cam ni...
Ni pun, lepas aku pujuk beberape kali, baru lah dier okie...

Hari sgt panas...Ajai asyik2 merajuk.... nak balik pun nak merajuk!!
Huh!! tertekan aku...
So, sblm balik, amik gmbr dulu lah...

Nak balik tapi tak jadi, sbb ade persembahan tarian pulak!!
Wah!! best aaa, pengantin kan..
Tul2 cam raje sehari...
I like, kalau ade persembahan2 cam ni...

Kalau ikut kan hari aku, aku nak tgk smpi habis, tapi di sbb kan ajai merajuk, terpaksa lah aku minta diri dulu.....

Lepas ni nak gi tgk perkembangan umah ladi da...
Ni lah aktiviti terbaru aku selagi tak siap!!!

No comments: