Tuesday, January 20, 2009

Dating ke?

Makan nasi ayam da....
lapar da....
Perut aku dah lame berbunyi!!!

Walau pun lapar, aku ttp ingat nak amik gambar!!! hahahahah....

Air kelapa ni sedap tul lah..
Tmbah2 tgh dahaga kan.... bertambah best lah rase nyer!!!

Nak ke?
Eh mane boleh..... Aku pun tak cukup tau!! hahahah
Kedekut pait oooooooo.......
Nasi ayam..................

Hubby aku yg tgh lapar!!
Sbr syg!!!!!
Hubby aku ckp, kedai nasi ayam ni, tak pernah tak de org..
24jam, mesti ade org... tp aku rase, tak lah sedap sgt nasi ayam ni..rase nyer cam biase jer...
Tp, boleh lah, lagi pun aku tgh lapar!!!
Dah kenyang balik lah...
Malam karang nak gi ceras lak...
Nak beli lampu ma................

5 comments:

grow2g3th3r said...

kat mana gerai nasi ayam ni?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..cm layan jerkk nasik ayam tu ekk...

liwaniel said...

macam menarik je nasi ayam tu...wanie suka makan nasi ayam kat taman melawati

jiejah d'blogger said...

wahhhhhhhh tempat lepak ku ,
mujur x terserempak hehehehe

@yue said...

aii...

sedap la kt kedai Pak Mal nih...mmg penuh je org!soto dia pn sedap!!

kat shah alam tmpt ni...seksyen 11..