Thursday, January 29, 2009

Hubby ku melayan perasaan...

Stlh penat ngan pindah randah umah....
Hubby aku dah mule lah nak wat gile..

See, aksi dier...hehehe, pasti hubby aku marah aku!!!

Hubby aku nak main tembak2 pulak... pakai gitar pun jadi lah... tp aku kan hebat, aku mengelak!!! Tembakan dapat di tepis dgn jaye nyer... YES!! Tahniah kepade aku!!! Clap Clap Clap!!!!

Stlh penat, hubby aku dah malas nak main tembak2 dah... Asyik tak kene jer kan, lebih baik dier main gitar... Hubby aku ni,bercita2 nak jadi komposer...

Hehehe, sile jgn percaya ngan citer kat atas eeeee.....
Aku wat lawak jer...

8 comments:

Mrs. Hasanif said...

mesti b.lang nyanyi beshh...tu yg k.ira tgodakan???? ahakssss

mYpRecious said...

lawak gak abng lang nie.. gelak sorng2 sy bce entry ni kak..

mamazana said...

Hi kak lang..

Thanks for drop by blog mamazana. Nanti kite tukar link ye.

Zana nyer umah kat area tepi highway tu. Kak lang nyer umah yang IRIS tu kan. Berjiran kite rupanya. Singgah la umah ye..

chUNk said...

hehe..pandai ke abg lang main gitar alang??? hehehe...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wah2....pndai men gitar woo hubby akak..

vagg. said...

hahaha tapi dia penah cipta lagu masa nk ngorat alang kan?

apple said...

cantikla umah akak. nnt jgn lupa tepek pic byk2 eh. me pun tgh tunggu masa nak pindah umah seniri tu yg eksaited tgk akak pindah ni. btw, umah akak ni kat mana ye?

Munirah Abd said...

heheheh jadi komposer cipta lagu utk k.lang apasalahnya kannnnn