Tuesday, January 6, 2009

Heeheh..Doktor Zahirah ke?

Lepas makan2!! Lepak lagi lah kan..
Aku tak amik gmbr k/teaw sbb takut ade yg meleleh lagi..
Korang tgk lah blog adik beradik aku yg lain lah..tu pun kalau dorang ade amik gambar lah...
Malam tu, kitaorng sekuarge makan, k/teaw gorng , mee goreng, sup tahu + fish ball ngan tom yam!!
Kenyang beb!!

Tgh lepak2, zack dtg bwk baju doktor dier tu...
Die nak basuh baju ni...
Dan dan tu, aku stop kan dier dari basuh baju tu..

Zack u tanye knp?
Aku ckp, nnt, alang nak amik gmbar ngan baju tu lah...
Tak dpt jadi doktor, dpt pakai baju ni pun...jadi lah...

Zack u, awak demam eeeee?
hehehe...jgn percaye ngan gmbr diatas, is nyer hanye lah lakunan semata2!!
Ade ke doktor yg gedik cam ni???
Rase nyer, tak de doktor yg amik gambar wat jari dua cam tu kan...

Akulah doktor Zahirah!!! hehehehe
Cam tak sesuai jer aku pakai baju ni..
Cam minah rock jer aku tgk!!!
hahahahahahaha

6 comments:

Unknown said...

ok jer kak saya nengok.. seswaii gitu..hihi

Eija @ Purple28 said...

ader gaye...huhuhu

Miss Moon said...

doc saya sakit ....tlg la kasik ubat . Sgt sesuai jadi doctor tauuuuu akakakak

Qaseh said...

sesuailah kak..sesuai jd dr masak2 hehhehe

akma....L said...

HEHE LWAK LA KAK BM NI.. SUH LA AYIN JD DR.. =P

Unknown said...

hahahahahhaha,
alang2 dah alang jadi doktor,
tolonglah rawat cik wanie yg dlm kesakitan nie,
huk huk huk