Saturday, January 17, 2009

Lambat pun Lambat lah!!!

Citer ni dah basi.... tapi aku ttp nak tulis gak!!!
Aku kan sangat cepat meng up date!! hehehehe..


Kenduri Kawin kat rANTAU!!
Adik ipar andak kawin....
Aku dah terasa cam aku tak byk baju kurung...
Bila ade kenduri jer...mesti baju yg same jer aku pakai!!
Tapi tak pe lah kan.........huhuhuhuh

Ni adalah wajib!!!
Amik gambar gedik2!!
Makan pun nak melaram ngan gambar!!! hehehehe
We ouls very happy maaaaa!!!


Lauk kat rantau ni sumer nyer sedap2!!!
Aku ngan tak malu, makan smpi 2 tambah beb!!
Nampak, aku rase, sumer org cam aku kot!! See, the lauk also, going to finish!!

Lagi, amik gambar....
Mak aku cam over jer kan...
Faktor keturunan....hehehehe


Pengantin lame.....
hehehehe, tapi rase cam baru jer...............

My mom n Ayin....

Over jer kiteorng kan.....
VP tak larat nak layan....hahaha

Ni lah sbnr2nyer, pengantin baru !!!hehehehe

Opppp!!!! ni pengantin lame ke????
hehehe...larikkkk!!! korang dorang bace, mesti bengang!!!

Nica ngan maksu nyer...
Nica ni, nak dokong jer, kalau jumpe krini dier..............

Mak su, jgan lah kacau ayin nak amik gambar!!!
Mak su jer ke nak glamour!!! Ayin pun nak jugak!!!!
Lepas tu, terus gi umah VP....
Ape lagi, kalau kat umah VP.... kita MAKAN LAHHHHHHH!!!!!

Ehhhh!! Mak aku tgh wat ape tu..............

Lahhhh, dapat hadiah lagi...
Cemburu aku...
Lepas mak aku, mak aku lagi...
Aku???? bile???? huhuhuhu...
Hhehehehe, tak de maknenyer, nak cemburu2 ni......
Sepet kalau kat umah VP, dah tentu2nyer, jadi bibik comei!!!!

Masakkan burger lah....

Tp, yg ni paling istimewa!!!
See the hotdag!! dah jadi bentuk bunge!!!
Selera aku makan...
Kalau bentuk batang panjang tu, aku tak berape sgtkan...
Tapi, kalau dah tukar bentuk ni, macam best jer makan...
Ade lagi, aku suruh Sepet mask maggie lagi.... Huh!! mmg best!!
Aku makan banyak!!!
Lepas kenyang balik lah.....bapak aku dah tak leh tahan ma.....

No comments: