Friday, January 2, 2009

Amik gmbr gedik2/over pulak!!!

Haahhhh... Lepas makan ais krim, tak tau nak wat ape kan..
Dah makan...
Dah mandi...
Aku tak minat tgk tv..
Ahhh... amik gambar gedik2lah..
Korang layan jer lah eeeee....

Lihat lah aksi gedik2 aku...
Korang korang nak meluat, aku tak kisah...hahahaha
Dan lagi.....
Dan lagi..
Ape kene ngan jari aku...
Asyik tunjuk 2 jer...
Takde gaye lain ke...
Aksi, cam ni... boleh ke? hahahaha
Aksi cebik muke ngade2!! hehehehe

Ni lagi lah.....
Hei.... mama sape lah ni kan...
Ohh... mama Ayin rupe nyer...
Ayin cove badan dier ngan bantal...supaye tak nampak, kegemukan dier!!!
hehehehe... Lariksssss, takut pulak ayin marah!!!

Oppp!! ade lagi ke....
Ayin yg comei!!!

Tgk lah mulut ayin tu...
Nnt mama gigit tau!!! hahahaha

Okie lah eeeee....
Sorilah, wat korang meluat tgk aku..
Sbnr nyer, aku tak tau nak wat ape da.....

4 comments:

akma....L said...

kak bm, akk umo bape?? ank 3 tp muka awet muda la.. ape rahsia ek?? bg la tau.. x baek kodokut tau.. hehe =p

Grow2g3th3r said...

hehehe... walaupun tak tahu nak buat apa2.. tapi still boleh bergambar sakan... yg penting.. enjoy.!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

gasakkkkkkkkkkkk

Ceera said...

keturunan.. =P