Friday, January 9, 2009

Kekok tapi Benar!!!

Mungkin kekok bagi aku, tapi biasa bg orng lain kan....
Mata aku sgt ketat bile nak bangun giler awal...
Mungkin org lain dah biasa bgn awal giler...
Aku sangat kekok keluar seawal 6pg dari rumah sbb nak hantar anak ke sekolah
Mungkin biasa untuk orang lain...
Aku sangat tak biasa masak lepas balik kerje...
Mungkin org lain dah biasa...
Aku sangat kekot, setiap hari tibe di rumah kul 11.30 malam
Mungkin biasa tuk orang lain...
Badan aku sangat penat kalau hari2 begini
Mungkin biasa tuk orang lain...

So, aku kene membiasakan diri aku..
Pujuk diri sendiri..
Motivasi diri sendiri...
Kuat diri sendiri..

Semua yg diatas, aku kene atasi selame sebulan jer ma.....
Tu pun nak kecoh kan....

Hahahaha...rase cam nak kene belasah jer kan...

Ye lah kan, sekarang ni, aku masih tinggal di Cheras, anak2 pulak dah start sekolah kat Sek 19, Shah Alam.... tu lah pasal.....

Anyway... aku mmg HEBAT!!! sile lah wek wek!!! larikssssssssssssssssss......

4 comments:

Ceera said...

kaklang memang sangat hebat..

dapat hadiah tak puji2 nie?

cik siti penguin said...

haha,
harap pat berthn..
jiayok!
:)

Grow2g3th3r said...

wah.. memang sangat2 mencabar aktiviti harian ye... tapi tak pe... pasti mampu mengatasinya dengan cemerlang...

all d best.

LizHairi said...

alang ni keje kat mane ekceli??umah baru bile nak siap?xpe,berpenat2 dulu,x lamo laie sonang ar hehehe