Monday, January 5, 2009

Semangat OOOO nak gi Sekolah!!

Hari Sabtu lepas, Ajoi ade minggu orentasi...
Kene gi Sekolah..
Hari Jumaat lepas, baru dapat eputusan dari pejabat Kementerian, yg Ajoi akan bersekolah di Sek 19.. Syukur!!

So, Mlm tu, aku dah siap2kan dah baju sek anak2! Ye la kan, takut pulak, esok terbangun lambat pulak..
So, aku harus bijak, tuk manage my time..

Pagi Sabtu nyer, aku awal2 pagi dah bangun..
Kul 5.30 pagi dah bangun... mandi...
Pas tu, gerak2 sumer bangun..

Kul 6.30 pg, sumer dah siap... so gerak lah ke Shah Alam..
Pagi tu pulak...HUJAN....SEJUK!!!

Dah gerak pun awal, dah tentu nyer, smpai pun awal kan...
So, harus singgah kedai makan dulu.. Sarap..
Takutlah, kantin tak bukak ke ape kan..

Ayin, tak pasti.. nak makan ke tak? Awal sangat ni..
Macam nak sahur pulak kan..

Nmpaknyer ajoi sorang jer makan...
Ajoi, aku pakse dier makan, sbb takut dier kene berdiri lame ke, kan..

Hubby aku, makan kuih seketul!
Aku, Ajai ngan Ayin, minum air teh tarik jer...
Best,teh tarik dier... cowwwwwww!!! Moooooooo!! hehehehe

Kitaorg lepak kejap... tul 7.25pg, baru lah gerak gi sekolah, sbb daftar kul 7.30pg.

Jom terjah ke sekolah..

No comments: