Tuesday, January 6, 2009

Pesaing terhebat!!

Suasana ni, kat dlm bilik ex atam!!
Stlh atam check out, pas tu, zack u lak, duduk ngan VP selame 3 bulan,
Skrg ni, ieda pulak mengambil alih bilik ni...
hehehehe, ieda kan dlm pantang...
So, bilik ni, mmg sesuai lah kan...

Aku bukan nyer ape kan...
Ni aku nak tunjuk,
Bukan aku sorang jer yg, tak berenti2 makan, ade lagi sorang tau...

Ni ha....ode, dari tadi tak berenti makan...
Die nyer dier makan, org umah dier punye yg tak larat nak habis pun dier sebat jgk!!
heheheh, nmpk nyer, skrg ni, aku dah ade pesaing!!!

Anak2 buah aku, tgh layan tv...
Nica dah nak balik dah.... sbb esok nyer, hari ahad ade kenduri berkampung kat umag laloque!!
Adik laloque pulak nak kawin tgh bulan Jan ni...
Bye Bye nica!!! nnt dtg lagi eeeeee...
Luv u!!!

4 comments:

~~ciklinn~~ said...

hehheheheh dah ada geng mkn yer kak...

juelee said...

hahahah ada pesaing nampaknya..
seb bek andak tak sehat kalau tak ada 3 orang la...opsss lupe zack u lagik..
hehhehe

cik siti penguin said...

hehehe,
de pesaing lak,
;P

Luth Textile said...

waa
jumpa artis tuu