Wednesday, January 28, 2009

Aktiviti petang!

Skrg ni, kalau ade masa lapang, ni lah aktiviti petang aku...
Wat to do kan.... poket pun dah nipis.....hehehehehe

Hubby aku tgh bagi upah kat aku....
Apakah namenyer sumer ini...
Aku yg mengcangkul.... kot hubby aku dok bagi upah jer.... hehehehe...

heheheh, sile jgn percaya ngan statement kat atas eeeee....
Mmg aku tgh cangkul rumput2 panjang yg tmbah ngan cepat wlw pun aku tak tanam...
Hubby aku mengcangkul gak, tp disbb kan jiran belakang umah bagi buah limau, tu yg die suap aku makan....


Aku yg gigih berkerja....hehehehe


Tetibe, terasa lapang pulak tanah yg nak dibersihkan...
Dah penat, tapi tak siap2 lagi beb!!

Buat mase ni, canggul ni, byk membuat jasa pade aku!!
Jage2!!
Tepi~!!!!!!!
nnt tercangkul korang pulak!!!!

Anyway, aku ade pembantu ma...
Iaitu AJAI!!!!!!!!

See, ajai sgt rajin...
Kalau aku tak bagi dier tolong, pasti dier akan merajuk!!
Mane nak carik kan.......!!!
Thanks AJAI!!!!

13 comments:

Miss Moon said...

jenuh juger kan kak lang ooi nak mencangkul ...laman kak lang tew dah la besar ...aduiiiii makin slim la kak lang pasnih .

mmg nak masuk umah neh duit kuar cam air je laju je ....semer kuar duit . fenin arrrghhh mak pun fenin ....aiii nak pengsan ada org nak sambut tak akakkakaka .

lawa la umah kak lang . suka sangat tgk ...

jesnita_ns said...

nape tak racun je rumput rumpai tu..pasni x sampai seminggu sure tumbuh blk..hehehe..umah sy pn rumput cepat nau tumbuh..rasa mcm baru je cangkul dh tumbuh balik..cara terbaik racunkan aje..kasi rumput2 tu mampos..cepat dan mudah tak sakit pinggang..hehehehe

Luth Textile said...

susah2 je kak..
asl tak panggil bangla cabut rumput..
kikiki

akma....L said...

kak bm.. sy akn rindu cerita ceriti kak bm.. sy xkn berblogging lg.. harap maaf.. uhuhu.. i like kak bm, smpikn slm pd zack u, kak ceera, kak vp n eriq ye.. =( sob2

juelee said...

besaaaaa wooo uma akak..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh...rajen akak mncangkul...gigih..gigih...

liwaniel said...

rajin kak lang mencangkul sendiri rumput tu..nasib baik ajai rajin menolong

KV said...

mmg penat pindah rumah baru. Tapi tetap puas hati kan. Kerja! Kerja! Byk lg tu! Hahaha

Ceera said...

bila dah bagi.. buatnye 5 minit sajork.. haha

NIMI♥ Co. said...

rajinnyer anak i2..
ahahhaha!!

akak, link r ainee under .taman pari2.
ainee da linkkan akak..
mengharap giler!!ahahaha

mamazana said...

bestnye kak lang, dpt umah corner lot. umah zana intermediate je. huhuhu...

Intanaziela said...

kak lang...bila nak buat house warming nih...

Zaleha Ismail said...

BM, I dah tahu dah rumah u yang mana satu..... rumah u depan rumah yang renovate besar warna grey tu kan.... berusaha mencari petang tadi.... hehehehe.... Rumah I dan Jalan USJ1/5.... Jemput datang rumah.....