Monday, January 12, 2009

Tolong Mak!!

Hari Sabtu lepas, lepas kerje... hubby ckp. tadi zara call, nak tgk umah...
So gi tgk kejap, pas tu terus je balik umah mak...
Sembang2 ngan mak kat dlm bilik!!
Mak ckp,langsir bilik anak2 ko ngan bibik dah siapdah...
Tinggal nak wat langsir bilik ko ngan hall jer...
Jom tolong mak ukur kain...

So....aku dgn semangat nyer, terus tolong mak aku...
See, mcm filem hindustan kan...

Ni bukan lakunan tau...
Ni betul2!!!!!

Dan lagi...
tu, aku tgh ukur...
Byk kali mak aku ajar, tp tak pandai2!!! hehehehe

Cak!!! gedik kan!!!

Mak aku tgh bagi tumpuan sepenuh nyer...

ni tul hall atas...
Simple jer kan...

Ni benar2!!!! bukan lakunan!!!

Hubby aku ingat nak tolong tengok jer...
Tak dapat..
Cepat tolong ukur kain...
Hhahahahaha
Mak aku tgh bagi arahan...
Baik Boss!!!

Dah siap gunting langsir....
Penat ooooo!!!
Ingatkan senang....................tp mmg memenatkan uols!!!!!

8 comments:

mYpRecious said...

wahh.. teror la mak alang jahit langsir.. huhu.. sgt rajin lah die.. Alang, ade sy bg awrd kat alang.. sile le jenguk bolg sy neh..

Ceera said...

langsir atam pun ada tau.. tak sbarnye nak tunggu langsir atam siap, hehehe.. mak sponsor..

Erieq said...

ari tu ckp alang nak belaja jahit langsir???

KV said...

hehe..penat tau jahit langsir. Kami abih anak beranak laki bini jahit langsir nak masuk rumah baru tu ari. Hihi

cik wanie said...

alang...

langsir yg kat umah masa kawin ceera tue mmg cantik sgt2 tau,
mama wanie pun puji ok,
sgt2 cantik,
hehehehehehhe...

Jard The Great said...

waa..rajinnyer.. nak buat umah terbuka ker?? hehe

lieya shayunk said...

wah...
rajinnya kak lang...
harus bangga nie di beri pujian..hikhik...
nnti umh akk msti berseri2 ngn langsir baru...=)

darling8tabby said...

bestnye ...senangkan kalo mak boleh tolong jahitkan lansir...mak i dulu pun pandai..tapi simple2 je le..