Monday, March 23, 2009

Sampai dah - Kuantan

Smpi Kuantan dlm kul 6.30ptg, cam gitulah...
Aku di jemput oleh Sera..
Cam biasalah... Suara sera, dari jauh pun leh kedengaran....

Masuk jer umah dier....wah!!!! sangat luas rumah baru dier...
Hubby sera adalah seorang polis hutan...
Disbb kan dier dah berkhidmatan more then 20 year...so dapatlah dier rumah baru...
Sangat luas uols...
Sangat selesa...
Dorang baru jer move..so belum siap kemas lagi....

Yg kat atas ni...hall nyer...

See, ruang dapur yg sangat luar kan............


Lorang ni lak, laluan nak ke bilik2 lah... Bilik utama nyer pun sangat luas... Kire puas hati lah.... Lepas, lepak2 kejap.... sera ajak makan............. Wah, byk betul minah ni masak!! Tak tau aku nak makan yg mane satu...... sumernyer sedap!!!


Sup tulang beb!!! Fuh!!! mmg best!!

Sambal goreng ni, mmg tak leh tinggal. Ini adalah makanan yg wajib di masak setiap kali hubby aku ade!!!
Sambal udang....................peeeehhhhh!!


Telur dadar..................
sos kicap + cili api... Ni tuk tambah kat sup tulang, kalau2 kurang pedas kan........... Tp cili ni mmg pedas beb!! berair mata aku makan............


Jom aaaa makan............ Wlw pun perut aku masih ketat, tak pe lah... aku up kan lagi!! sesekali sekala, apelah salahnyer kan............


Emmmmm.............BEST!!!!
Pas ni nak leh lah rilex depat TV... tgk diari AF7 dgn senang ati!!!!

3 comments:

dBa said...

nak sikit!!!hehehe

B..alang said...

adoi ... camne sy nak diet ni ... x makan kecik hati lak ... dilemma ni ... hehe ..

maiTuty said...

kak BM g kuantan area ane?//
sy duk ktn jgk...