Wednesday, March 25, 2009

Lepak umah mak dulu lah.........

Balik dari Kuantan, terus jer ke Cheras... lepak umah mak dulu....
Smpi umah mak lebih kurang kul 6.30ptg....
Aku smpai, aku tgk, zack u, zara ngan ieda baru jer balik dari Jasco....shopping!!!
Ahhh!! kenape lah aku lewat sikit!! kalau tak, leh join the club!!!

Lepak2 kejap, ayie bwk buah kundang ngan mangga. Aku ingatkan ayie belanje, rupenye hubby zara... terkejut jgk aku kalau ayie yg belanje.... Dah tentu hujan oooo!!! hahahaha larikksss!!!

Ahh!! tak kirelah sape yg belanje...yg penting nyer, aku dpt makan beb!!!

Buah ni, tak sempat ayie cuci, aku dah ngap sibiji!! Tak smpt buang kulit, rangup2 jer aku makan.... sidap uols..... manis ooooo!!!
Mangga pun ade!!
Mak tgh buang kulit...
Mak baru jer nak gi sembahyang magrib, nmpk buah, terus tak jadi.... hahahaha pekene buah, baru sembahyang!!! Dugaan uols!!!


Nak ke???? hehehehe
Ode ngan baby nyer... baby oder ni suke sgt bersembang ngan papa nyer... aku ckp ngan dier, dier tak sambut pun, tp kalau papa dier yg tegur, terus jer dier sambut!!! Oooohhh!! geramnyer!!

Dlm kul 9.30mlm, baru gerak balik shah alam..............................

2 comments:

ai said...

dah lama tak jumpa ngan kundang tu..mmg sedapppp

liwaniel said...

sedapnye kundang tu..dah lama tak makan...