Wednesday, March 18, 2009

Akhirnyer...mereka bersama...

Kul 6 ptg... aku ngan hubby lak rushing amk mak aku kat cheras..
Anak2 aku lak, tak ikut aku..dorang sumer ikut mak mak sedara dorang...

Walau pun aku gerak lewat, tp di sbb kan hubby aku sgt hebat bab cilok mencilok ni....
Terpegun jab....sebelum masuk tu... amik2 gmbar dulu la....

Hubby ku ngan mak ku....
Serba merah uuuu...
Hubby aku kene dtg awal sbb dier AJK..
Kene wat keje...
Kalau tak, harus aku masih ade mase nak tidur2 kat umah!!!

Wah.... carpet merah uu......
Mak, jalan kat carpet tu mak..
Wah...cam artis lah pulak kan...

Benner Hafizul n Haffidzah...
Dorang ni rupenyer dah kawan start from form 1!!
Dasyat ooo... Form 1 dah bercinta...
Leh tahan gak si Hafizul ni kan..
Rase nyer, Form 1 tu, cam kanak mentah lagi kan... tp oppp!! aku tersilap ooo!!

psssss...Ajoi pun F1... Ajoi dah ade awek ke??? huh!!! mintak jauh kan lah..........

Smpi jer, aku terus je ke bilik persalinan...
Tgk pengantin tgh bersiap!!
Yg kat blkg pengantin tu pulak, flower girl... pun pakai make up artis gak!! Kelas u!!!

Bila dah jumpe member, cam ni lah...

View sblm tetamu datang....

Ajai, Iz n Ajoi..
Dorang gelarkan group dorang sebagai, Tiga sekawan!!! Huh!!

Hubby ada lah sangat sibuk hari tu..
Kene hafal meja..
Yg mane tuk VVIP, VIP, Kengkawan, sedara mara, jiran lah.................

Acara potong kek!!
Yg tak best wat kat tmpt Kelas cam ni ialah... tak dpt makan kek nyer..
Dpt tengok jer...

Sessi amik gmbr....................WAJIB!!
Ayin ngan sepupu2nyer!!

Aku, mak, sera n shada...

Aku ngan hubby..
Hubby aku dah mcm YB lak kan...

Pengantin bergambar ngan family.

Nisa ngan Ayin..
Ayin kalau dah bersame ngan sepupu2nyer.. aku, dier tak heran pun...

Kamarina...smpi tertidur dlm troli...
Anaknyer si Harz..


Gmbr lagi...

Aku ngan pendakar bujang lapuk!!

Angah pun pendekar bujang lapuk gak!!
Tak tau lah, bile pulak dorang ni nak kawin!!! hiksss... Lariksssss!!

Aku trg download gmbar dorang joget lambak, tp asyik error jer...
Lepas majlis ade Joget lambat..
Kita joget smpi kul 12 mlm..
Aku sbnr nyer nak sambung lagi, tp sbb nak antar mak aku balik umah, terpaksa stop dulu...
Lagi pun mata aku pun ngantuk....

Jom balik!!!

No comments: