Tuesday, March 17, 2009

Dah Sampai dah dorang...............

Untie aku nak kawin kan anak nyer...so, dah tentu org kg turun KL kan... Aku suko!!! Mesti ade org dtg umah aku!!! See... org Kuantan ngan org melaka dah smpi dah.....
Hehehe....Aku suko!!!

Alah...dorang ni adik2 hubbt aku da...
Mak sedara yg lain sumer naik bas from Melaka ke KL... dorang balik hari jer....


See... penuh kan..............
Adalah aku dilantik menjadi tukang masak..
Tp kali ni aku ade penolong..
Adik2 hubby aku ni mmg pandai masak...
Aku ade belajar gak lah masak ngan dorang ni...


Tom Yam..
Ni aku lah yg masak...

Sambal goreng ikan bilik ni, sera, adik nuar yg masak....
Mmg best...
Setiap kali aku masak, mesti tak same ngan sera masak!!

So, korang layan gmbr jer lah....

3 comments:

JIVEBUMZ said...

terliur nengok sambal ikan bilis alang tu!! nak cket kakkkkk

nenekrock said...

tom yam tu pekat betul bestnyaaa
mesti menyengatkan alang merah molek
nak recipe alanggg

Tinie said...

peh!!!
kau memang pandai memasak..
sgt mengiurkan...