Tuesday, March 17, 2009

Kalau dah ramai2...cam ni ler!!!

Bila dah ramai... riuh rendah lah........

Sera dan Fatin....
Sera ni anak bongsu family hubby aku..
Fatin pulak anak nyer si shada...
Fatin anak kedua...


Tis is Amanda...
Adik kepada si Fatin..
Dorang ni, makin besar makin cantik lah................

Yg ngan aku ni Shada...
Mama kpd Fatin dan Amanda...
Samekan muke dorang anak beranak!!
Nisa pulak anak no 1, tp tak de kat umah aku...sbb sie lepak kat umah Harz/Rais!!


This is Alia... anak kedua Sera...
Bulu kening dier, sangat MAHAL!!!

Tak taulah dorang tgh bincang ape????

Alia jadi mangsa hubby aku, kene mesin kaki....
hehehe... sblh hubby aku tu...Affendi.... bapenyer Alia...
Lepas kene mesin ngan Alia....terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Esok, pagi nyer....
Aku pulak bangun awal2 sbb nak siap kan sarapan..
Ye lah...
pade 8-3-08... untie aku kawin kan anaknyer malam, tapi, pagi sy same, mak aku pulak wat kenduri cukur jambul tuk anak adik aku Zahir pulak...
So aku kene lah siapkan sarapan, pas tu lari lak ke umah mak aku.....

Sera, terpaksa bangun pagi sbb hubby dier tak tau bangun lewat!!
Awal pagi mesti dier dah terbangun...
" Sera, boleh tak ko jgn pakai towel cam tu...rimas aku"
So, sarapan kita pada pagi 8-3-09...ialah mee goreng dah k/teow goreng!!
Korang makan lah...aku nak bersiap gi umah mak pulak!!

1 comment:

*ayu* said...

bila lepak reramai ni mmg best kan?