Wednesday, March 18, 2009

Hantar nisa ke stesen bas...

Hari Sabtu lepas, ak keje... sangat boring....
Hari ni mmg kitaorg kene antar nisa ke Bas Stesen S.Alam...
Hubby aku dah beli kan tuk dier tiket bas...
Bas gerak dlm kul 4.30pm...
So, masih byk mase lagi...
Aku abis keje kul 12.30pm..............

Smpi umah, lepak2 dulu....
Perut lapar tp malas nak makan..
Tetibe ajai ckp ngan abah dier, nak makan McD...
Automatik jer mate kitaorg tgk jam...
Jam dah kul 2.15 lah.........
Apelagi.... menjeritlah Ajai.............
CEPAT SIAP...kita nak makan kat McD...
Kalau lmbat nnt MAHAL!!!

Keadaan mmg lah kelalar!!
Smpi McD jer...tergesa2 hubby aku beratur........
Ngam2 uols... hubby aku dpt harga promotion tu, tp brother kat blkg dier, dah tak dapat!!!

Seperti biasa lah... hubby aku beratur, order makanan,Ajoi lak, siap kan sos!! Aku, duduk cop tmpt duduk!!! hehehehe....


Tmpt agak sesak... tak de tmpt kosong yg leh muat 6 org... setakat 4 org ade lah...


Di oleh sbb kan tu... kita makan separate lah... anak2 makan ngan anak2!!!


So, aku adalah berduan ngan hubby aku.... Ohhhh!! Indah nyer dunia!!!


Kentang goreng harus lah ade kan.............


Aku makan Mc Chicken.....


Ajoi tetibe dtg ke meje aku...nak cilok kentang goreng lah tu... tp nasib dier tak berape nak abik beb!! sbb aku dah habis kan.....................hahahaa


Makan dah habis....jom amik gmbr gedik!!! See my hubby, over gedik kan..............


Poyo kan hubby aku!!! kelakar lah................


Nisa n ayin... Ayin sgt sedih, sbb kawan sembang dier dah nak balik Melaka!!! Ayin ni, bile k.nisa nyer ade rumah, k.nisa dier ni lah jd mangsa tolong ajar dier wat keje umah.....


Ahhhh... makanan dah habis... tp jam baru jer kul 3pm.... masih byk masa lagi... bas kul 4.30pm...

Akhir nyer, kitaorg lepak kat Mc D smpi kul 4pm... Smpi pekerja tu dtg lap2 meje pun, kita org wat tak tau jer..... wlw pun kita paham maksud dier suruh berambus dr restoran nyer... Tp aku pedulik ape kan....

Kul 4, gerak... dlm perjalanan tu...kita sembang2 lah..........................At last!!!!!!


No comments: