Monday, March 23, 2009

Perhentian Temerloh

Dlm perjalanan nak ke Keuantan tu kan mmg lame...tetibe ajoi ckp...

Ajoi: Mama, ajoi lapa lah...
A: Nnt kita berenti makan eeeee...

Berenti kat Perhentian Temerloh!!!

Aku makan mee kari. Hubby makan Kew teow, Ajoi ngan ajin makan mihoon sup, Ajai makan, aduh...lupe lak namenyer!!!

Tgh2 makan tu...tetibe ajai ckp, ehh mama, maggie goreng pun adelah... Aku cam terasa nak jugak makan maggie goreng...terus jer suruh ajoi order.... So, makan lagi dan lagi...

Dah habis makan... aku ckp ngan ajoi, kat depan tadi ade org jual waffle kan... Ajoi gi beli 4! Mama nak kacang ngan strawberry!! hiks!!

Kak, waffle 4!!!
Mmg best... aku mmg minat bende alah ni... Ingat lagi masa nak beranak kan Ajoi... Aku makan pekene waffle mlm tu, esok terus nak beranak!!! hahahaha


Lepas dah kenyang...lepak jap kat sini...


Dah... jom, terus kan perjalan.... Busu sera dah sms dah.............

No comments: