Wednesday, March 18, 2009

Dah nak balik dah dorang...sedih oooo!!!

Shada nak balik Melaka..
Sera lak nak balik Kuantan..

Lepas balik dari Tesco, sbb sera nak beli kain langsir... "dier ckp, kat Kuantan, kain langsir mahal... tat y dier beli kat sini..." terus ke dapur...

Ye lah...mesti lah bagi dorang makan dulu sebelum balik kan...
Karang, tak pasal2 lapar mase perjalanan..

So, menu pade tghhari tu ialah...

Ayam masak kicap!!

Ni cekodok pagi tadi... tiggal 2 ketul jer... tp harus masuk ini filem juge yer....

Smbal ikan bilis yg hampir habis sbb makan ngan cekodok!!

Telur goreng juga adalah wajib...

Masak tahu lembut !!

Asam pedas..

Sayur goreng..

Ape lagi... mase ni dah kul 2 dah pun..
Memasing dah lapar...
Siap jer, terus jer beratur kat dapur...
MAKAN TIME!!!

Makan harus lah bersepah seperti biasa...
Sbb rumah aku ni tak cukup kerusi da.............

Lepas makan, sumer dah siap2 dah nak balik ke destinasi memasing...

Wlw pun muke ku senyum...tp tak best ooo..
Sbb br jer kejap tadi, rumah aku riuh... tp tetibe jer, dah nak senyap!! huhuhu

Bye bye!! Nnt datang lagi yer.................

2 comments:

*ayu* said...

sedapnya nampak ayam masak kicap tu.. pos skets kat PJ buleh? :P

nekopachi said...

nak resepi tahu telur pls!!! hhehehe