Wednesday, March 25, 2009

Jom singgah TC

Sampai TC dah dekat kul 7ptg...
Anak2 sera dah besar dah.... dah anak dara dah...

Wah...sungguh cantik ooooo....view dier!!

Adalah di ingatkan yer puan2... apebile bendera merah, jagan sekali puan2 mandi yer....
See...kan dah ade notice tu...
Korang paham2 sendirilah lah...

Hahahaha...tak de makne nyer....
Hubby aku lah tu..dier yg suruh wat cam tu....
Sile salahkan hubby aku eeeee... Ayat menyelamatkan diri sendiri!!!
See, bendera dah naik kan... so jgn mandi manda di sini...
Nasib baik oooo... kalau tak, anak2 aku dah terjun dah!! Aku dah lah tak bwk baju renang dorang!!! Sbnr nyer tak plan pun nak gi TC....tu lah tak bwk baju... kalau tak, mau jugk bwk baju spare!!

So.... anak2 lepak tepi pantai, dan main pasir jer lah...........
sunnguh kesian..........

Amik gambar jer lah eeee...


Aku ngan sera

Awwwww!!!!!
Ok, dah malam............... jom lah balik umah... badan pun dah penat..

1 comment:

Neeza.Areef said...

x dpt mandi manda dpt gambo2 pn jadik ler kan