Thursday, March 19, 2009

Nak beli gam

Mlm nak tidur nyer time, tetibe tersalah bwk tilam da...
Tilam angin kat umah aku ade 3.
Salah satu tilam tu bocor... yg bocor tu lah yg aku angkut balik Melaka...
Oleh sbb bocor, so hubby aku nak gi beli gam lah...

Mestilah aku nak ikut kan...
Tp, anak2 pun nak ikut...
Ahhh...tertekan aku...
Dorang ckp ape tau, kalau abah gi sorang tak per, tp kalau mama ikut tak boleh.. sbb nnt mesti balik lambat!!
Tp di sbb kan aku degil... aku nak ikut jugak dan dorang sumer adalah tinggal di rumah!!
Sumer muke anak2 aku monyok, tp ade aku kisah!!! heheheh..keji di situ!!

Aku ngan hubby gi kat 7eleven jer... kebetulan kat sebelah 7eleven tu ade lah kedai mamak...
So, hubby aku ajak minum.............
hehehehe... aku on jer...

Hubby aku ajak minum, tp, dier asyik pandang atas jer... tak pandang aku pun...
Apakah!!!

Tengok tu, bertambah kusyuk lagi dier....
Dongak ke ke atss....
Ahhh... ape lagi, kalau lepak kat kedai kopi, mesti lah layan bola kan.......
Aku adalah sangat sabar, wlwpun aku tak minat bola bebe!!!

Aku layan jer lah teh tarik ni...
Aku mintak teh tarik... tp mcm tak tarik pun kan............

ohhhh.........aku tak peduli..wlw pun hubby aku nak tgk bola, aku pakse gak die posing !!! heheheh

Anyway..disini aku nak wat ucapan pada diri aku sendiri lah..............
pada 18 n 19 March adalah hari ulang tahun perkawinan kau yg ke 14!!!
So, kita akan menyambutnyer di Kuantan!!!!

7 comments:

Ceera said...

dah 14 taun kaklang kawin

dah tua rupenye korang, hehehe

atty's said...

HAPPY WEDDING ANNIVERSARY KAKLANG

neezareef said...

anak2 dah beso pndai demand
x leh nk dating2 dua2an

hepi anniversary

Tinie said...

hepi anniversary
best woo dpt somi yg sporting..nak gak amik gambar..hehhee
hepi family..

arnirina said...

happy anniversary..naseb baik 14tahun kawen..tak 14org anak..kalu x haruuuu!! hehehe..

arnirina said...

happy anniversary..naseb baik 14tahun kawen..tak 14org anak..kalu x haruuuu!! hehehe..

raezar said...

Hepi Anniversary... En Anuar Said@Jantan @ Kodok mesti tengah menonton kekalahan MU ngan Livepul kan... disini sy ingin ketawakan dia dan tolong sampaikan... huahuahua..