Friday, March 6, 2009

Mari memasak sambal telur hancur!

Ok...N3 kali ni, pasal resepi sambal telur hancur!!
Di sbb kan, ade permintaan tuk resepi ni... aku layan lah eeee...

Sbnrnyer, sgt2lah mudah masak ni.... Kalau tgk, care memasak nyer, mesti korang leh masak nyer!!!

Mesti ade bwg n bwg putih...

Telur, yg ni wajib... kalau tak cam ner lak kan....

Yg ni pun wajib gak!!!

Care2 memasaknyer...

1) Goreng bwg n bwg putih...
2) Masuk kan cili + garam + perisa + cili sos + air ==> tunggu smpi minyak naik!
3) Pas tu korang campak lah telur lak.. tp telur tu jgn hancurkan dulu.. biar dier keras sikit... agak dah keras sikit baru lah hancur2 kan.... Tp jgnlah hancur sangat ... agak2 jer lah..
4) Ape lagi tutup api, dan barah lah........................

Selamat mencuba...

Pas ni, resepi speggetti menyusul eeee.... nanti kan lah...................

4 comments:

@}--niEra-- said...

kak,mak sy pnh wat resipi nih..cuba akak tambah kentang..potong2 slice..sedap...

Faizah_Haris said...

kak...saya pun wat sambal ni 2 hr lepas....tak menjadik lor....sebab guna serbuk cilii....serbuk cili tu telan myk ke aa? sambal jadik kering kontang....erkkk....hehehehe

SueGinola said...

Wahh..kena coba nih...

av女優 said...

線上免費看a片
免費a片AV女優
成人校園a片
a片情報站
a片貼圖區
免費a片
色女a片群
免費無碼a片
夫妻做愛a片直播
成人校園a片