Friday, March 6, 2009

AJAI DEMAM!!

Smlm aku balik dr office lbh kurang kul 6 tg... Di sbb kan system very slow... so hati ku panas!! So, adelah baik aku balik jer....
Sblm balik, aku call hubby dulu...

A: Syg, tinggal ikan jer dlm peti kan... nnt, tak de bende nak masak!!
H: Ok lah, i kuar lah pergi beli lauk!
A: OK
H: Ke, u nak ikut sekali beli lauk!
A: Oklah, u tggu i... i dah nak balik ni..

Aku smpi umah, terus kuar gi giant sek 18!
Hubby aku ckp, ajai tidur lagi... aku ckp, tak pe lah...

Dah habis beli brg, balik rumah, terus jer aku masak!
Aku perasan ajai tak join ajoi ngan ajin tgk tv. Rupe2nyer, dier tidur lagi!! Pelik!! Ajai jarang tidur lame mase siang hari!!

Rupe2nuer dier demam!! Lepas makan, terus jer bwk ajai gi Klinik!!

Ajai demam, tp masih boleh senyum lagi...
Ajai ni, manje org nyer kalau demam!!
Ajai ni sbnr nyer sorang yg baik!
Ajai rajin tolong aku wat keje rumah..
Ajai rajin tolong aku siram pokok bunga... tanam rumput, wlw pun hari hujan...
Agak nyer, tu lah smpi demam....
Wlw pun dier selalu wat hal, tp dier sgt baik...
Ajai, mama syg Ajai!!!
Mama syg sumer nyer, Ajoi, Ajai ngan Ayin...
psssssssss... mesti hubby aku tanye, aku syg dier ke tak!! mestilah aku syg hubby ku juge!!!

Z-u, ko keje cam ni ke???
Hik!! Soalan yg tetibe kan...
Lepas amik ubat, balik!!

Ajai sgt manje ngan abah nyer...tak kirelah ketika demam ke tak!!
Dier sgt suke kan perut abah nyer!!

Ajai tak bagi aku citer pasal dier kat blog....tapi, aku degil!! hahahaha... kalau anak2 degil, korang agak2 ape???? hehehehehe

Ajai, perut abah tu, mama punyer bantal tau!! hehehehe...

No comments: