Thursday, March 19, 2009

beli dan makan sendiri

Hari isnin lepas... sedang aku berkerja...aku dapat call dari Ajai!!!
Bunyi cam suspen jer kan...

AJ: mama, kite tgh makan McD
A: Ye ke...sape lak beli.. mama kan keje..
AJ: Mak ngah lah mama... Mak ngah belanje kita makan McD
A: Lah... Mak ngah datang umah kita ke... patutlah M.Ngah cuti hari ni...

lebih kurang cam tu lah citer nyer!!
petang tu, aku call hubby aku suruh beli kuih muih sblm balik!!
Tp, bile sampai rumah jer.... kakak aku ngan anak2nyer dah balik dah..
Bibik aku ckp, br jer kejap dier balik!!!

Hubby aku beli kuih, bapak nyer banyak!!
So, aku akan berusaha tuk menghabis kan sumer kuih2 tu............

Banyak kan................
Oiii!! Sape nak makan ni oiiii!!
Tp, pelik.... habis oooo.....tak taulah sape makan!!! hahahahahaha

Pelik tapi benar kan!!!!

8 comments:

lea said...

mesti bigstomach n bigmouth yg abeskan kan?
hehe

syareena said...

bagussss leh abes, jgn membazir huhu

NIMI♥ Co. said...

alang suwuh deme boikot mcd..lol!!hehehh

zue said...

siapa yg nak habiskan....siapa lagi yg ada mulut besor kut..he he

ratna said...

laaa...apsal tak ajak kita.. sedap tu.. bole saya abiskan.

*ayu* said...

mmg tau lang.. kalau ada tu, gerenti boleh habis punyer.. huhuhuu

mamma mia! said...

nape habiskn kak bm?? saye nakkkkkkk....... huhu..

mamma mia! said...

nape habiskn kak bm?? saye nakkkkkkk....... huhu..