Tuesday, March 10, 2009

Emmmmm MASAMNYER!!!

Hari Jumaat lepas, member aku rita bwk mangga!!
We call it, mangga telur...
Mangga ni adalah masih mude belia lagi...

Rita lak, gi buang lak kulit nyer........
Mangga yg di buang kulit amat lah aku tak berani nak makan, sbb adalah sangat masam!!
Kalau mangga tu masih berkulit, ada maaf lagi kot kemasaman nyer!!! hehehe


Petis yg dah lewat tempoh!!
Tapi, kitaorg pedulik ape...
Bantai gak!!
Paling2 pun, sakit perut!!
hehehe...lagi pun petis ni dok dlm peti sejuk.... so, tak jadi masalah kot!!


Apa lagi...mari lah kita memcicah!!!
Heeeeiiii..... meleceh air liur aku nak up date lah...........


Nilah Rita....................
Yg bwk mangga..
Aku adalah org yg bertanggung jawap tuk MAKAN!!! hehehe

Korang caye tak? Mamat ni pun makan mangga gak!!
Elok jer dier makan mangga...........
Dier makan lebih banyak dari aku!!! Heiii,... spesis apelah agak nyer eee!!

See, my akak, kerut2 muke dier... masam..
Tapi dier layan gak mangga tu.............
Aku dah tak larat..
MASAM!! aku sudah stop!!!
Tak berani nak makan lagi wlw pun ade kulit!!

Kak Ani pun join gak!!
Mamat ni, tak reti masam ni.................makan lagi dan lagi!!!

See rita, tuan nyer mangga...
Tgh kupas mangga lagi..........
Dah lah rita... tak sanggup aku!!

Sedang menikmati kemasaman!!

Aku!!! at last tengok jer lah... tak mampu nak terus kan..........
Anyway, next week, aku bwk sengkuang eeeee..
Rita, jgn lupa bwk petis yg dah expired tu eeeee!!!
CHOW!!

16 comments:

chUNk said...

tu adalah fevret saye..huhu..nak gak...

Murni said...

ades dap yerr...dapat x abg aku cari pelam apple...

Ena said...

kak, nak sket! kiter ngidam ni uhuks.. kat cni susah tol nak cari mangga huhuhuhu

Shafie said...

kalau pauh yg msm ni sy suke..
nk!!..hehe

kecur...

emilia azman said...

slurrpppp..... aiih menitik airlio dah ni tgk mangga tu.. yum yummm hahaha

sciatic blurr said...

alamk..teliur la..huhu

yong ibu chem said...

baru baca..dah terliur dah kak oiii!

hehehehhee

:: p R i n c E s S _ N :: said...

kecurr kak...

Sikelu said...

adeh.. kenapa.. kaummamat tak layan pelam.. he he layan ajer.. asalkan ada orang kupas...

lieya shayunk said...

kecur air liur tgk buah mangga akk tu...
but lieya x suka mkn masam2 cam buah tu.......

Syed Mohd. Aiman said...

ala... kak alang ni...

sedap la mangga muda...

tu fav saya daripada mangga yg manis... mangga masam best !!!

Qaseh Qasturi said...

hadoii aii..terliur dibuatnyerr...sib baik dah lepas pregnant..leh gak tahan2 nafsu nk makan mangga...slurrrpppp

darling8tabby said...

tengok gambor pun dah kecur ayor lior..heheh

lily lotus said...

huhu...gila kental sanggup makan!

Y u Z z 9071 said...

rileks je yang tukang kupas mangga tu..

dia x kerut2 muka pun..hehe

Management Consultant said...

Nice pics...