Wednesday, March 25, 2009

Besar nyer keropok!!

Korang pernah tgk tak keropok yg besar ni....

Besar tau keropok ni... dah dekat nak same besar ngan muke org dewase tau!!!
Sbb keropok ni besar lah aku beli...
Sepeket ade 4 keping jer...and harge nyer RM 3.50 jer....

See, so besar kan..... makan sekeping dah kenyang uols....


Hubby ku...............tak senang nak bwk kene... aku pakse gak dier makan....
Anak2 aku, aku suruh amik sekeping sorang, tp dorang cam pelik jer kan..nak makan besar2...

Ajai ckp, tak pe mama, kita patah2kan lah mama!!! hahahaha


9 comments:

ai said...

besonye wei!!! aku penah jumpa yg bulat2, beso gak..cam pinggan. Ni kalau anak2 aku kompom berebut nk sorang satu! ;P

cik wanie said...

mak ai besarnyer kepok tue alang,
takut nengoknyer,
hurm...

dah lama x singgah rumah alang kan,
winduu rasanya:)

lea said...

besarya keropok tue..
n nampak cm sedap jerk..
huhuhuuhu...

liwaniel said...

besarnye keropok tu..keropok ape tu ye?..keropok udang ke?

rillys said...

tu dia aihh! manyak busat...ekekekee

atty's said...

nak ar skit..

yazeema said...

brsownye kopok,cinta pon penah makan..leh wat kipas hehehe

.WAWA. said...

penah~~jumpe kat kedai3~~

*ayu* said...

besarnya!!! rasa apa tu lang? ikan ker? udang ker? ubi ker?