Tuesday, November 24, 2009

Saje nak wat korang lapar jer...

Hahahah... mmg niat ku begitu!!
Harap2 menjadi lah...
Time2 dekat nak lunch ni...elok lah letak gmbr2 cam ni kan...
So, nnt, nak lunch...cepat jer korang tau nak makan ape kan.... hahaha

hehehehe...tak de lah...
Lepas hubby aku jumpe doktor gigi tu... perut memasing adalah lapar...
Wlw pun sakit gigi... kene makan jugak ma...
Sbb nak makan ubat, harus makan dulu...
Tp nak makan punye lah seksa kan...

Nasi paprik...
Emmm, aku makan mmg lah sedap, sbb aku tak sakit gigi kan...
Hahaha..larikksss!!
Agak2 korang, hubby aku baca tak n3 aku ni...

Hubby aku, pergi orde sup ekor pulak....
Tak padan2 ngan sakit gigi kan....
Ye lah...gigi yg sakit, selera ttp ade kan....
Mmg aku lah yg untung....
Hubby aku adalah hirup kuah nyer sajer dan aku adalah makan daging2nyer!!!
Hahahahaha.....
agaknyer, hubby aku bace tak n3 ni....
Harus die majuk kalau dier ace uols!!!
Larikksssss, dan nyorok sekali!!!! hahahaa

Tom Yam campur adalah makanan kegemaran ajoi ngan ajai!!!

Dan keaw Teaw tak nak pedas adalah makanan kegemaran ayin...
Setiap kali kalau ayin order, mesti menunyer panjang...

Ayin mesti ckp ngan pelayan tu...
saye nak keaw teaw tak nak pedas..... hahaha, comel kan...

Ayin, bile lah ko nak kurus kan..................