Tuesday, November 24, 2009

Hubby ku sakit gigi!!

Minggu lepas adalah minggu tak sihat sedunia...
Hubby aku adalah sakit gigi...

Dah lame gak dier sakit gigi...
Aku ckp, jom lah gi klinik...
Tp dier ckp, bukan nyer boleh wat ape pun sbb gusi dier bengkak...

Ye mmg lah gigi bengkak tak leh wat ape kan..
Tp, boleh amik ubat tahan sakit kan...
Boleh ke tahan asyik nak komot2 muke tahan sakit..
Aku pun tak larat nak tengok kan..

And at the end...hubby aku gi jugak lah klinik...
Aku adalah men drive hubby ku ke klinik..
Hebat kan aku..
Aku tahu jalan beb!!!
Aku kalau keaadaan terdesak jer..baru lah boleh nak ingat jalan, kalau tak... hampeh...
Tp, dah dekat nak smpi kwsn klinik tu, dah konpius...ehh... mane klinik tu ee???
hahahhahaha

Mase ni, aku adalah pening...
Tp aku adalah tak layak nak ngadu2 kat hubby aku, sbb hubby aku lagi teruk sakit nyer...
Dier sakit gigi...
Jadi, aku terpakselah..diam kan ajer...huhuhuh..

Hubby ku, depan kemera terus ctrl hensom... kalau tak, komot jer muke dier..
Kate kan TIDAK pade sakit gigi!!! hahahaha

Selasai sudah jumpe doktor...
Doktor hanye bagi ubat tahan sakit jer..
Sbb gusi bengkak..tak leh wat ape!!
Apa lagi...bayar jer lah...
Pas ni makan ubat, harap rede sikit menahan sakit!!!