Monday, November 16, 2009

Ayin di cilok!!!

Hari sabtu lepas, zara letak anak2 nyer kat umah aku..
Ye lah... adalah bagus, zara letak anak2 nyer kat umah aku, sbb anak2 aku pun ade kawan..
Tak lah boring sangat dorang kat umah kan...

Bile bg tau dorang auntie chik nak dtg..dorang bukan main happy lagi!!
Harus, pagi2 dah bangun!

Dlm kul 1.30ptg cam tu, zara balik... die adalah membeli kan rojak....

Ayin dan merah tgh main game...
Budak2 skrg mmg bertuah kan uols...
Kalau dulu, kita nak pegang komputer yg besar gadabak tu pun susah...

Tis is the rojak...
Best giler...

meh syg...i suap kan u!!!
Huh..hubby ku malu2 tapi mau uols!!! hahahaha
Mase ni, tak leh bla lah..... hahahahaha

Aku, makan tanpe di suruh....

Lepas makan aku,zara,ajai ngan nabil, main bola sepak kat laur...
hahah..mmg best!!
Dah lame tak jadi budak2!!
Main 4 org jer.. tp riuh sekampung...
Tak pedulik lah... jiran nak pandang ke tak... janji kita HAPPY!!!

sori, gmbr tak de...sbb tgh sebuk main...

Dlm kul 5ptg cam tu, zara dah nak balik,....
Zara adalah mengangkut ayin sekali bersama dier...
Zara suruh ayin teman kan merah..
Esok, hari Ahad, merah kene gi sekolah sbb ade nak wat persembahan dan penyampaian hadiah.
Ayin, ape lg, pujuk aku,nak ikut auntie chik dier dan akhir nyer dier berjaya...

Aku adalah sedih...
Ayin tak de kat umah..
Hari Isnin nnt, baru zara pulang kan....

Huhuhuhu...mlm tu, rase mcm sunyi jer ayin tak de...
Ajoi pulak tak perasan, yg ayin ikut auntie cik dier ...
pas tu dier tanye aku, mama, knp sunyi jer ma...
Sbb ayin tak de...
Ayin tak de...lah..patut lah...
Tp, kalau ayin tak de kat umah mmg sunyi...

Mlm tu, aku dah rindu kat ayiin...
Rindu giler...

1 comment:

♥ladykiki♥ said...

ahhah aabg alang gedikkk.. hahha